Het Moodie Davitt-rapport

2022-07-22 19:47:22 By : Mr. Vic Yan

Opvallende lcd-schermen op de achterwand en surround sound-koptelefoons zorgen voor een multi-zintuiglijke winkelervaring in de pop-upSINGAPORE.Diageo Global Travel werkt samen met Lotte Duty Free en Changi Airport Group om de Johnnie Walker Blue Label pop-up op Changi Airport te lanceren.De omnichannel pop-up is de eerste in Azië-Pacific travel retail.Het bevindt zich in Terminal 3 en loopt van 24 juni tot 11 augustus.De multi-zintuiglijke activering nodigt reizigers uit om de expressie te ontdekken door middel van proeverijen, lcd-schermen op de achterwand en surround-sound hoofdtelefoons.Bij het cadeaustation kunnen reizigers hun aankopen personaliseren met op maat gemaakte cadeauverpakkingen en aanpasbare bagagelabels, wat de aantrekkingskracht van Johnnie Walker als cadeau onderstreept.Shoppers kunnen flessen Johnnie Walker Blue Label vooraf bestellen en hun aankopen ophalen op de luchthavenDe Johnnie Walker Blue Label pop-up wordt ondersteund door een omnichannel-campagne die reizigers op elk punt van hun reis aanspreekt.Reizigers krijgen de mogelijkheid om voor hun reis een fles Johnnie Walker Blue Label vooraf te bestellen.Zodra de aankoop is bevestigd, kunnen ze hun flessen ophalen in het iShopChangi Collection Center op de luchthaven.Daarnaast wordt de animatie ondersteund door een spraakmakende mediacampagne die wordt uitgezonden op digitale schermen in Terminal 3 Aankomst en Vertrek.De campagne ging live op 30 juni en zal verkeer naar de activatie leiden.De pop-up werd officieel onthuld met een speciaal evenement georganiseerd door Diageo Global Travel, Changi Airport Group en Lotte Duty Free.Op maat gemaakte cadeauverpakking en bagagelabels voegen een element van personalisatie toe aan de pop-up"We zijn verheugd om de eerste in Azië-Pacific te zijn die de nieuwe Johnnie Walker Blue Label ervaringsgerichte pop-up in Terminal 3 lanceert, in samenwerking met Diageo en Lotte Duty Free", aldus Changi Airport Group Managing Director van Airside Concessions Teo Chew Hoon."Naast een multi-sensorische productontdekkingsruimte in de pop-up, kunnen passagiers zich verheugen op luxe en op maat gemaakte diensten terwijl ze winkelen op Changi Airport."Lotte Travel Retail Singapore Managing Director Edward Im voegde toe: "We zijn verheugd om de eerste in Azië te zijn die de verbluffende nieuwe Johnnie Walker Blue Label-ervaringshub lanceert om onze retailpropositie voor de steeds evoluerende reizigers te verbeteren."De Johnnie Walker Blue Label pop-up is het resultaat van een Trinity-samenwerking tussen Diageo, Lotte Duty Free en Changi Airport Group(Van links naar rechts) Diageo Global Travel Commercial Director voor APAC Sandra Tassilly;Changi Airport Group Managing Director van Airside Concessions Teo Chew Hoon;Lotte Travel Retail Singapore Managing Director Edward Im"We zijn verheugd om te zien dat dit nieuwe merkconcept voor Johnnie Walker Blue Label wordt gelanceerd in Changi, waardoor een wereld van luxe voor Changi-passagiers wordt geopend om te ervaren", aldus Diageo Global Travel Commercial Director voor APAC Sandra Tassilly.“Onze Trinity-samenwerking met Changi Airport en Lotte stelt ons in staat om in contact te komen met luxe shoppers op de luchthaven, wat van vitaal belang is voor onze groei binnen de regio.Samenwerken om deze omnichannel-benadering naar APAC te brengen, waarbij shoppers pre-travel online aankopen en een gepersonaliseerde en multi-zintuiglijke smaakervaring bieden, zal niet alleen de luxe shopper aanspreken, maar ook een nieuwe generatie whiskydrinkers, wat echt opwindend is.”Tassilly concludeerde: "We zullen voortbouwen op dit sterke partnerschap om het herstel te versnellen en plannen te maken voor het toekomstige succes van de reisdetailhandel in APAC, door uitstekende service en de perfecte cadeau-oplossingen te leveren waar shoppers van kunnen genieten."Volg het Moodie Davitt-rapport op Linkedin:Lotte Duty Free heeft de nieuwe boetieks geopend in de Myeong-dong- en World Tower-winkels in Seoul.Lees verderHet toonaangevende voedsel- en zoetwarenhuis verleent zijn steun als innovatiepartner en gastheer van de tweede Trinity Challenge, aangezien The Trinity Forum op 1-2 november een welkome terugkeer naar Singapore maakt.Lees verderWe presenteren hoogtepunten uit het Moodie Davitt Report WeChat Official Account van deze week, waarbij het lezerspubliek gestaag stijgt en het platform nu 2.746 volgers trekt.Lees verderPernod Ricard introduceert een innovatieve exclusieve reiservaring voor de detailhandel met meeslepende themakamers, gratis geschenken en cocktailrecepten die tot doel hebben de zeldzame whisky's van Royal Salute tot leven te brengen in de virtuele wereld.Lees verder