HAAT irritante banneradvertenties?LEES HIER - The Hustle

2022-08-26 23:11:55 By : Mr. Jack Zhang

Aanstootgevende, clickbaity-advertenties zijn het ergst en Google is van plan een native adblocker rechtstreeks in zijn Chrome-browser te installeren.Wacht even, brutaal cursief.Zelfs als u al jaren een ad-blocker heeft, onthoud dan: Chrome is 's werelds nummer één browser met een marktaandeel van 50%, Google is verreweg de nummer één zoekmachine en het is het beste digitale advertentiebedrijf.Het punt is dat wanneer Google een zet doet, het hele internet verandert.Geen advertenties meer die automatisch ruis afspelen, geen paginagrote advertenties meer met aftellingen totdat u toegang hebt tot inhoud, en geen advertenties die scrollen om bovenaan de pagina te blijven.Slechte advertenties zoals deze hebben ertoe geleid dat 25% van de Amerikaanse gebruikers adblockers van derden heeft geïnstalleerd, die alle advertenties blokkeren - inclusief de niet-opdringerige "goede" advertenties die media-uitgevers hard nodig hebben om onze constante vraag naar gratis inhoud bij te houden.Het is ook een defensieve zet voor Google, dat het overgrote deel van zijn geld ($60 miljard vorig jaar) verdient aan online advertenties.Of, met andere woorden, ze worden de 'good guy' voor consumenten, terwijl ze bepalen welke advertenties het waard zijn om door hun Chrome-poorten te gaan.Terwijl uitgevers worden gepompt over het potentieel voor minder adblockers van derden, maken ze zich ook zorgen over de macht die Google uitoefent als zowel advertentie-uitgever als curator.Google zegt dat zijn richtlijnen afkomstig zijn van onderzoek gedaan door de Coalition for Better Ads, maar velen geloven dat de groep een front is waarvan het belangrijkste lid, Google, de voorwaarden dicteert.Zakelijk en technisch nieuws in 5 minuten of minder​We zijn toegewijd aan uw privacy.The Hustle gebruikt de informatie die u verstrekt om contact met u op te nemen over onze relevante inhoud en diensten.U kunt zich op elk moment afmelden voor deze communicatie.Raadpleeg ons privacybeleid voor meer informatie.Uw inzending is mislukt.Probeer het opnieuw!100% gratis.Wij spammen niet.Afmelden wanneer.We zijn toegewijd aan uw privacy.The Hustle gebruikt de informatie die u verstrekt om contact met u op te nemen over onze relevante inhoud en diensten.U kunt zich op elk moment afmelden voor deze communicatie.Raadpleeg ons privacybeleid voor meer informatie.Uw inzending is mislukt.Probeer het opnieuw!© 2022, Hustle Con Media, Inc., Alle rechten voorbehouden.In 1994 ontdekte Jeff Bezos een schokkende statistiek: het internetgebruik groeide met 2.300% per jaar.Gegevens laten zien waar de markten naartoe gaan.En daarom hebben we Trends gebouwd — om u opkomende marktkansen te laten zien die op het punt staan ​​te exploderen.Geïnteresseerd?