Clear Channel Nederland digitaliseert ‘The Box’ langs de A4 - Emerce

2022-10-08 00:27:23 By : Mr. Fred Tan

Clear Channel Nederland heeft de herkenbare reclamemast langs de A4, vroeger bekend als de vis, gedigitaliseerd. De mast heeft twee LED-schermen van ruim 13 meter bij 7 meter (91 m²) gekregen en is na de digitalisering omgedoopt tot The Box.

De reclamemast tussen Schiphol en Hoofddorp, nabij de afslag Hoofddorp, is afgelopen maand volledig gerenoveerd. De schermen bestaan thans uit meer dan 5,5 miljoen LED-lampjes.

Door de digitalisering van out of home objecten zijn er steeds meer creatieve mogelijkheden om te adverteren, zegt de exploitant. Met out of home adverteer je ‘midden in het umfeld van autorijdend Nederland’.

Hyundai KONA Electric is de eerste adverteerder op The Box.

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond

Clear Channel Nederland biedt sinds deze week 32 digitale advertentieschermen in het centrum van Eindhoven. De schermen bevinden zich op de vier meter hoge CityBeacons in de binnenstad van...

De investeringen in digitale buitenreclame groeien tot 2021 met gemiddeld 10,1 procent per jaar.

Adverteerders kunnen nu ook outdoorreclame programmatic gaan inkopen met een nieuwe tradingtool van Clear Channel in Europa.