Er is een enorme kans om Digital Signage Content Management voor restaurants te verkopen

2021-11-04 06:51:16 By : Ms. Lisa Huang

Digital signage biedt een verbeterde en effectieve manier om productinformatie, instructies, kansen en te delen die helpt bij het verbeteren van klanten en het verbeteren van hun ervaring.

In 2019 groeide de implementatie van digital signage in restaurants, maar COVID-19 zorgde voor een vertraging toen restaurants stap terug gedaan om te denken over de operaties er na de pandemie uit te zien en welke rol digital signage zou spelen. Nu hebben herontworpen restaurantmodellen een nieuwe groei in de verkoop van digital signage en digital signage contentmanagementoplossingen gestimuleerd.

MarketsandMarkets voorspelt dat de digital signage-markt zal groeien van $ 16,3 miljard in 2021 tot $ 27,8 miljard in 2026, een jaarlijks groeipercentage (CAGR) van 11,2 procent tijdens de prognoseperiode voor alle verticale markten. Digital signage biedt een verbeterde en effectieve manier om productinformatie, instructies, kansen en inhoud te delen die helpt bij het verbeteren van klantervaringen. Restaurants maken gebruik van digital signage om al deze mogelijkheden te benutten en hun berichten zowel binnen als buiten hun locaties te bezorgen.

Digitale menu's die boven bestelbalies zijn ontworpen, trekken de aandacht van de klantborden en zijn een geweldige tool voor service en fast-cas restaurants. De schermen kunnen snel worden bijgewerkt om specials te tonen van snelwijzigingen door te voeren informatie, zodat klanten en personeel op de hoogte blijven van nieuwe en veranderende.

Digital signage biedt echter ook voordelen voor andere soorten restaurants. Restaurants met bediening aan kunnen digitale menuborden gebruiken om opgestelde menu's te bestrijden van menu's voor gebruik afdrukken om de bestelervaring wat minder te maken. Bovendien maakt de software voor het beheer van digitale menu's gemakkelijk om over te schakelen van het lunchmenu naar het dinermenu, zelfs tijdens een haast. En voor restaurants met meerdere wijzigingen kunnen operators alle borden in één keer wijzigen - een wijziging van de wijziging in wijziging met wijzigingen.

Meer restaurants met dynamische berichten in wachtruimtes klanten entertainen en de verlengingen verkorten. Digital signage kan ook het merkimago van een restaurant verbeteren en een restaurant gedenkwaardiger maken. Bovendien kunnen restaurants, door te prijzen met sociale media, klanten aanmoedigen om over hun bezoek te tweeten of te posten met een hashtag en die berichten te vervolgens onmiddellijk op digital signage weer te geven.

Zoals restauranteigenaren tijdens de pandemie ontdekt, wijzigen gezondheidsinformatie en overheidsaanbevelingen snel; digitale borden zijn handig voor restaurants om de nieuwste gezondheidsrichtlijnen te communiceren en het publiek op de hoogte te houden.

Voorafgaand aan de pandemie varieerden de menu's die buiten werden weergegeven, moesten van gedrukte borden die het personeel handmatig veranderen tot digitale borden. Toen persoonlijke dineren werden stopgezet vanwege de verspreiding van COVID-19, hebben restaurant exploitanten hun digital signage-strategie heroverwegen om klanten te gebruiken bij de drive-thru de stoeprand. Digital signage biedt een rijkere manier om deze menu's te beheren en hoe menu's en combo's worden weergegeven om de inkomsten te verhogen.

Verder kunnen restaurants digital signage ook puur gebruik voor reclame en upselling van premium artikelen of add-ons. Met oplossingen voor content voor beheer voor digital signage kunnen restaurants video, afbeeldingsgalerijen, animatie en meer gebruiken om hun menu's en hun merken te adverteren. Bovendien stelt de flexibiliteit van digital signage een restaurant in staat om advertenties te testen - een restaurant zit niet vast met een gedrukt bord dat geen goede respons krijgt. Op de plaats daarvan heeft het bedrijf de vrijheid om een ​​advertentie te wijzigen en weer te geven die populair zijn en aantrekkelijk zijn voor hun klanten.

De digital signage-oplossing die u aan uw restaurantklanten levert, is de sleutel tot de waarde en ROI die uw klanten zullen zien. Oplossingen moeten zijn:

Maak contentbeheer van digital signage ook onderdeel van een totaaloplossing met schermen en hardware die esthetisch mooi is en toch geschikt is voor de omgeving waarin het wordt gebruikt, zowel binnen als buiten.

Restaurants die gericht zijn op succes zijn op zoek naar manieren om hun processen te veranderen en te digitaliseren en hebben advies over de optimale technologie om dit te doen. Door oplossingen voor digitaal contentbeheer te bieden, kunnen restaurants hun informatie gemakkelijk beheren, het merkimago verbeteren en de klantbetrokkenheid vergroten - grijp de kans om uw bedrijf te laten groeien en aan deze voldoen.

Bernadette Wilson, een XaaS Journal-bijdrager, heeft 19 jaar ervaring als journalist, schrijver, redacteur en B2B-marketeer.