Maak van digitaal vertrouwen het belangrijkste evenement - ThePaypers

2022-06-03 19:59:11 By : Ms. Green Liao

'Technologie heeft de wereld waarin we leven voor altijd veranderd. We zijn op de een of andere manier de hele dag online.Onze telefoons en computers zijn reflecties geworden van onze persoonlijkheden, onze interesses en onze identiteiten.Ze bevatten veel dat belangrijk voor ons is.'James Comey, voormalig directeur van de FBI, maakt een terecht punt.Van sociale media tot bank-apps tot internetbrowsers, talloze aspecten van onze identiteit worden opgeslagen op de digitale apparaten die we altijd bij ons hebben – apparaten die dan ook enorm veel vertrouwen van ons vragen. Dat vertrouwen is er niet altijd.In feite is het redelijk om te zeggen dat het digitale vertrouwen als geheel is geschonden.Er gaat nauwelijks een dag voorbij dat we niets lezen over een nieuw datalek, zero-day app-compromis of verhalen over fraude of oplichtingsslachtoffers die alles verliezen.Een kwetsbaar goed Elk van deze incidenten is een enorme klap voor elk gelieerd bedrijf - in de mate dat, in een onderzoek in opdracht van Callsign, 21% van de zwendelslachtoffers zal stoppen met het gebruik van een bedrijf, zelfs als het slechts wordt gecontroleerd in een zwendel.Al het harde werk dat een organisatie heeft gestoken in het opbouwen van een relatie met een klant en het winnen van hun vertrouwen, kan in een fractie van een seconde worden afgebroken.Simpel gezegd, klanten houden organisaties niet alleen verantwoordelijk, maar ook verantwoordelijk voor het beschermen van hen tegen de acties van fraudeurs en oplichters.In hetzelfde rapport verklaarde 33% van de slachtoffers van fraude dat ze verwachtten dat hun bank hen zou beschermen tegen fraude;het aantal steeg tot 38% als het ging om hun verwachtingen rond retailers en handelaars.Moeilijk te verkrijgen, gemakkelijk te verliezen - digitaal vertrouwen is een handelsartikel dat even zeldzaam en waardevol is als kwetsbaar.En tenzij bedrijven serieuze actie ondernemen, blijft het zo.De industrie verenigen In juni 2021 vond het allereerste IF-evenement (Identity First) plaats, met als doel opinieleiders en sleutelfiguren uit de industrie en de academische wereld samen te brengen om het probleem van gebroken digitaal vertrouwen aan te pakken.Dit online evenement, dat drie tijdzones besloeg, omvatte keynote talks van de bekende natuurkundige professor Brian Cox en Apple mede-oprichter Steve Wozniak, evenals sessies zoals een industriepanel onder leiding van Lord Jim O'Neill, de auteur van The World Heeft betere economische BRIC's nodig.IF 2021 was een effectief startpunt voor de gesprekken die moeten plaatsvinden om de uitdagingen rond het herstellen van digitaal vertrouwen aan te pakken, en die dialogen zullen worden voortgezet tijdens het tweede IF-evenement in 2022.Met de focus op hoe zowel digitaal vertrouwen als aansprakelijkheid niet alleen essentiële elementen zijn geworden voor elke organisatie die in de digitale wereld opereert, maar ook belangrijke componenten zijn bij het bouwen aan een eerlijkere, meer rechtvaardige toekomst voor iedereen, zal IF 2022 plaatsvinden op 21 juni 2022 en zal drie tijdzones omvatten.Leren van de experts De sprekers van dit jaar zijn onder meer James Comey, die van 2013 tot 2017 directeur van de FBI was – iemand die uit de eerste hand heeft ervaren wat de waarde en het bereik van digitaal vertrouwen is, het belang dat het nu in ons leven speelt, en in de toekomst – en de ethische en juridische factoren die moeten worden aangepakt.In zijn keynote-chat bij het haardvuur deelt James zijn unieke kijk op hoe we vertrouwen kunnen opbouwen in ons online leven.Die discussie zal worden voortgebouwd in een sectorpanel onder leiding van Lord Jim O'Neill, ex-voorzitter van Goldman Sachs Asset Management en auteur van het baanbrekende economische document 'The World Needs Better Economic BRICs'.Bij Jim komen senior belanghebbenden van organisaties zoals Mastercard, Standard Chartered, Citi en Ping An Group – toonaangevende figuren uit de sector die veel te bieden hebben over de rol van banken en financiële instellingen bij het aanpakken van de uitdaging van digitaal vertrouwen.Een andere toonaangevende naam die zal presenteren op IF 2022 is de beroemde computerwetenschapper Dr. Timnit Gebru, genoemd in Fortune Magazine's 50 Great Leaders.Als een van de baanbrekende denkers van vandaag op het gebied van AI, zal Dr. Gebru onderzoeken hoe organisaties ervoor moeten zorgen dat ze vooroordelen elimineren en ervoor zorgen dat AI-technologieën ethisch blijven.En met merkreputatie, een cruciale factor die afhangt van digitaal vertrouwen, zal een toonaangevende Formule 1-teambaas een keynote geven over de kansen die daaruit kunnen voortvloeien - evenals de uitdagingen waarmee bedrijven worden geconfronteerd en die ze moeten overwinnen.Iedereen wil een aandeel in een eerlijkere digitale toekomst, en de wereld kijkt naar de organisaties die eraan bouwen om ervoor te zorgen dat verantwoording en ethiek centraal staan.Dat moet transparant en zichtbaar gebeuren - en het Identity First 2022-evenement van Callsign zal digitaal vertrouwen in de schijnwerpers zetten.IF (Identity First) 2022 vindt plaats op 21 juni – en de deelname is gratis.Klik hier om te registreren.Over Amir Nooriala Amir Nooriala is de Chief Strategy Officer (CSO) bij Callsign, naast sales verantwoordelijk voor de klant- en partnerstrategie.Eerder had Amir functies als CSO en COO bij OakNorth, Ops en Tech MD bij BGC, en werkte hij ook bij Barclays Investment Bank, Accenture en Cisco Systems.Over Callsign Callsign maakt het digitale leven soepeler en veiliger door organisaties te helpen digitaal vertrouwen te vestigen en te behouden, zodat mensen hun digitale leven kunnen voortzetten.De eerste echte weergave van identiteit online, Callsign identificeert gebruikers positief op basis van hun unieke kenmerken, waarbij real-life herkenningssignalen worden gerepliceerd met AI-modellen.Callsign is de enige oplossing om mensen in elk traject, kanaal en merk te identificeren en maakt digitale identificatie naadloos en veilig, waardoor de bedrijfsgroei wordt gestimuleerd.Elke dag sturen wij gratis een e-mail met de belangrijkste headlines van de afgelopen 24 uur.We verwelkomen opmerkingen die waarde toevoegen aan de discussie.We proberen reacties te blokkeren die aanstootgevend taalgebruik gebruiken of die spam lijken te zijn, en onze redacteuren controleren de reacties regelmatig om er zeker van te zijn dat ze gepast zijn.Als u een opmerking ziet die volgens u ongepast is voor de discussie, kunt u deze onder onze aandacht brengen via de links voor misbruik melden.Aangezien de opmerkingen zijn geschreven en ingediend door bezoekers van de website van The Paypers, vertegenwoordigen ze op geen enkele manier de mening van The Paypers.The Paypers is de in Nederland gevestigde toonaangevende onafhankelijke bron van nieuws en informatie voor professionals in de wereldwijde betalingsgemeenschap.The Paypers biedt een breed scala aan nieuws- en analyseproducten om de e-commerce-, fintech- en betalingsprofessionals op de hoogte te houden van de nieuwste ontwikkelingen in de branche.tp: nieuws tp: onderzoek tp: evenementenThe Paypers Prinsengracht 777e 1017 JZ Amsterdam Nederland© 2022 The Paypers BV.Alle rechten voorbehouden.Niets van deze site mag worden gereproduceerd zonder uitdrukkelijke toestemming van The Paypers (V2.7).Privacybeleid Cookieverklaring Algemene voorwaarden