LG lanceert zijn eerste Times Square '3D' LED-content

2021-12-13 08:10:21 By : Ms. Zoe Zhang

Door Guy Campos in Digital Signage, VS en Canada 29 september 2021 0

De fabrikant heeft zich aangesloten bij de content-trend "geforceerd perspectief", met een animatieserie met een terug-naar-school-thema over gebogen LED-digitale bewegwijzering in New York City.

LG heeft zich aangesloten bij de 3D "geforceerde perspectief" content trend, met de lancering van een content serie ter ere van het begin van het schooljaar op een gebogen LED-scherm in Times Square, New York.

In de eerste fase van de campagne begint een 3D-animatie met een explosie van kleurpotloden en wervelende beelden van scharen tot schoolbussen, dansend over het scherm. De schoolbenodigdheden komen langzaam tot stilstand en vormen samen "LIFE'S GOOD", voordat ze worden vervangen door het LG-logo, dat vervolgens wordt begraven onder een groot aantal kleurpotloden terwijl de animatie zijn loop voortzet.

Het afgelopen jaar heeft LG het billboard van Times Square gemobiliseerd om consumenten tijdens de pandemie te betrekken en voor te lichten. Marketingactiviteiten variëren van het hosten van een YouTube-documentaire "Life In A Day 2020" door Academy Award-winnende regisseur Kevin Macdonald tot de première van het "Global Citizen VAX LIVE - Extended Concert Sponsored by YouTube", tot het aanmoedigen van klimaatactie op ENERGY STAR Day.

"We zijn verheugd om de kijkers op Times Square te blijven boeien met deze revolutionaire nieuwe contentserie op ons digitale billboard van LG", zegt Peggy Ang, senior vice president marketing bij LG Electronics USA. "We hopen dat bezoekers op Times Square niet alleen onder de indruk zijn van de visuele pracht van het 3D-scherm, maar dat ze ook geïnspireerd zullen worden om te weten dat Life's Good Together, ongeacht het seizoen, samen."

Meld u aan voor regelmatige updates en ontvang het laatste nieuws rechtstreeks in uw inbox. U kunt uw abonnementen beheren, selecteer gewoon degene die u wilt ontvangen.

Log in of registreer een nieuw account om deel te nemen aan de discussie.

Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. AV Magazine is eigendom van Metropolis International Group Limited, een lid van de Metropolis Group; u kunt hier ons privacy- en cookiebeleid bekijken.