Gatwick Airport verlengt het exclusieve advertentiecontract van Global - Passenger Terminal Today

2022-07-15 19:32:18 By : Mr. Stephen Yuan

London Gatwick Airport in het VK heeft het exclusieve advertentiecontract van media- en entertainmentgroep Global met nog eens vijf jaar verlengd.De advertentie-inventaris op Gatwick omvat een welkomstboog die zichtbaar is voor alle aankomende en vertrekkende passagiers, grote digitale schermen op de hele luchthaven, displays in de International Departure Lounge en 'The Gatwick Shuttle Domination' - een combinatie van alle travelator-wraps, platformdisplays , digitale schermen aan boord en audio in de treinshuttleservice tussen de terminals van Gatwick.De media-eigenaar vertegenwoordigt ook de luchthavens London Luton, London Stansted, London Southend, Manchester, East Midlands, Birmingham, Aberdeen, Glasgow, Southampton, Prestwick en Guernsey.Global's onderzoek, uitgevoerd in samenwerking met Geosophy, onthulde dat luchthavenreclame een aanzienlijke invloed heeft op het koopgedrag.Volgens het onderzoek zei 47% van de deelnemers aan het onderzoek dat ze werden gevraagd iets te onderzoeken dat ze op een luchthaven hebben geadverteerd, 45% is gevraagd om iets te kopen en 44% heeft een aantekening gemaakt van een advertentie voor de toekomst.Nick Williams, hoofd Retail Operations bij Gatwick, zei: "We zijn trots op de omgeving die we adverteerders bieden, waardoor ze doelgroepen kunnen bereiken wanneer ze het meest betrokken zijn.We hebben spannende plannen om het reclamedomein de komende jaren verder te ontwikkelen, wat volgens ons een nog sterker platform zal creëren voor adverteerders om onze passagiers te inspireren.We kijken ernaar uit om nog vijf jaar met Global samen te werken en de impactvolle en creatieve reclamecampagnes op de luchthaven te zien.”Chris Forrester, directeur van de commerciële buitenafdeling van Global, zei: "De verlenging van ons advertentiecontract met Gatwick voor nog eens vijf jaar is een bewijs van de toewijding en expertise binnen de buitenteams hier bij Global.We houden ervan om merken met mensen in contact te brengen, en aangezien de reisindustrie blijft bloeien na de opheffing van Covid-19-beperkingen, zijn luchthavens een geweldige omgeving om een ​​vast publiek aan te spreken en reizigers te inspireren terwijl ze passeren.”Elizabeth is de nieuwste toevoeging aan het UKi Media & Events-team en brengt onderzoeksvaardigheden van haar Engelse diploma naar haar grote interesse in de meteorologische en transportindustrie.Nadat ze het voortouw had genomen in publicaties van studenten en startups, heeft ze ervaring opgedaan met het redigeren van online en gedrukte titels over een breed scala aan onderwerpen.In haar huidige rol als Editorial Assistant zal Elizabeth nieuwe en actuele inhoud creëren over de baanbrekende technologieën in transport, logistiek en meteorologie.© 2021 UKi Media & Events een divisie van UKIP Media & Events Ltd